Strona korzysta z plików cookies [przeczytaj więcej] / Kontrast: Kontrast żółty - czarny | Kontrast czarny - biały / Rozmiar czcionki: A | A+ | A++
Góra BIP Logo
wtorek, 23. kwietnia 2024 r.
Grafika Menu Głównego - Punkt Strona główna BIP
Grafika Menu Głównego - PunktInformacje
Grafika Menu Głównego Strzałka DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI CYFROWEJ
Grafika Menu Głównego Strzałka Tekst łatwy do czytania (ETR)
Grafika Menu Głównego Strzałka Elektroniczny plik zawierający tekst odczytywany maszynowo
Grafika Menu Głównego Strzałka Działalność lobbingowa
Grafika Menu Głównego Strzałka Stypendium Wójta Gminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Ogłoszenia, kurendy, informacje na 2024 r.
Grafika Menu Głównego Strzałka RODO
Grafika Menu Głównego Strzałka Gmina Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Kontakt
Grafika Menu Głównego Strzałka Nabór na stanowisko
Grafika Menu Głównego Strzałka Nieruchomości przeznaczone na sprzedaż i do wydzierżawienia
Grafika Menu Głównego Strzałka Dokumenty do pobrania dla uczestników przetargu
Grafika Menu Głównego Strzałka Plany, Programy, Regulaminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Praca dla absolwentów
Grafika Menu Głównego Strzałka Konsultacje społeczne
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory sołtysów i rad sołeckich
Grafika Menu Głównego Strzałka Raport o stanie gminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Zdalna Szkoła
Grafika Menu Głównego Strzałka Spis Rolny 2020r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Zdalna Szkoła +
Grafika Menu Głównego Strzałka "Poznaj Polskę"
Grafika Menu Głównego Strzałka Rekrutacja do przedszkoli i kl. I szkół podstawowych" na rok szkolny 2022/2023
Grafika Menu Głównego Strzałka "Posiłek w szkole i w domu"
Grafika Menu Głównego Strzałka Program Lekcje o Finansach
Grafika Menu Głównego - PunktUrząd Gminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Regulamin organizacyjny Urzędu
Grafika Menu Głównego Strzałka Kierownictwo Urzędu
Grafika Menu Głównego Strzałka Referaty i stanowiska
Grafika Menu Głównego Strzałka Kodeks Etyki
Grafika Menu Głównego Strzałka Rejestry, ewidencje i archiwa
Grafika Menu Głównego Strzałka rejestr danych osobowych
Grafika Menu Głównego - PunktKOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI
Grafika Menu Głównego Strzałka Urząd Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka GOPS
Grafika Menu Głównego Strzałka Biblioteka Publiczna Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka ZOJ
Grafika Menu Głównego - PunktRADA GMINY MYCIELIN
Grafika Menu Głównego Strzałka Sesja
Grafika Menu Głównego Strzałka Dane adresowe
Grafika Menu Głównego Strzałka Skład Rady Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Zawiadomienia o sesji
Grafika Menu Głównego Strzałka Protokoły Rady Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Komisje Rady Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Transmisje z obrad Rady Gminy
Grafika Menu Głównego Strzałka Interpelacje i zapytania
Grafika Menu Głównego Strzałka Wykaz głosowania Radnych Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego - PunktJAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
Grafika Menu Głównego Strzałka Karty usług publicznych
Grafika Menu Głównego - PunktPrawo lokalne
Grafika Menu Głównego Strzałka Statut
Grafika Menu Głównego Strzałka Uchwały Rady Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego Strzałka Zarządzenia Wójta Gminy
Grafika Menu Głównego - PunktFINANSE i BUDŻET
Grafika Menu Głównego Strzałka Budżet
Grafika Menu Głównego Strzałka Budżet 2020r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Budżet 2019r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wieloletnia Prognoza Finansowa
Grafika Menu Głównego Strzałka Sprawozdania z wykonania budżetu
Grafika Menu Głównego Strzałka Opinie RIO
Grafika Menu Głównego Strzałka Udzielone ulgi i umorzenia
Grafika Menu Głównego Strzałka Pomoc publiczna
Grafika Menu Głównego Strzałka Informacje o stanie mienia komunalnego
Grafika Menu Głównego Strzałka Sprawozdania finansowe
Grafika Menu Głównego Strzałka Kontrole
Grafika Menu Głównego - Punkt
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE   »
Grafika Menu Głównego - PunktSAMORZĄD MIESZKAŃCÓW GMINY
Grafika Menu Głównego Strzałka Sołectwa Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego - PunktOchrona Środowiska
Grafika Menu Głównego Strzałka DECYZJE ŚRODOWISKOWE
Grafika Menu Głównego Strzałka ZDROWIE
Grafika Menu Głównego Strzałka Gospodarka odpadami
Grafika Menu Głównego Strzałka Informacje
Grafika Menu Głównego Strzałka Harmonogramy wywozu
Grafika Menu Głównego Strzałka Rejestr działalności regulowanej
Grafika Menu Głównego Strzałka Podmioty zbierające zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny
Grafika Menu Głównego Strzałka Poziomy recykllingu
Grafika Menu Głównego Strzałka Segregacja odpadów
Grafika Menu Głównego Strzałka AZBEST
Grafika Menu Głównego Strzałka Baza Ocen Oddziaływania na środowisko
Grafika Menu Głównego Strzałka Raporty o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko
Grafika Menu Głównego - PunktZamówienia Publiczne
Grafika Menu Głównego Strzałka PRZETARGI
Grafika Menu Głównego Strzałka Zapytania ofertowe
Grafika Menu Głównego - Punkt
Dokumenty do pobrania   »
Grafika Menu Głównego - PunktOrganizacje Pożytku Publicznego
Grafika Menu Głównego Strzałka Konkursy, ogłoszenia, rozstrzygnięcia
Grafika Menu Głównego - Punkt
Oświadczenia majątkowe   »
Grafika Menu Głównego - PunktWybory
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory samorządowe 2024 r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory posłów do Parlamentu Europejskiego - 9 czerwca 2024 r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP 2023r. oraz referendum
Grafika Menu Głównego Strzałka Podział Gminy Mycielin na okręgi wyborcze
Grafika Menu Głównego Strzałka Podział Gminy Mycielin na stałe obwody głosowania
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej - 28.06.2020r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Sejmu RP i do Senatu RP 2019 r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Parlamentu Europejskiego 2019r.
Grafika Menu Głównego Strzałka INFORMACJE
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory samorządowe 2018
Grafika Menu Głównego Strzałka Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory Prezydenta RP 2015r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory samorządowe 2014r.
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Parlamentu Europejskiego
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory prezydenckie 2010
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory samorządowe 2010
Grafika Menu Głównego Strzałka
Wybory ławników sądowych   »
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory Parlamentarne 2011
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory do Izb Rolniczych
Grafika Menu Głównego Strzałka Wybory Parlamentarne 2015
Grafika Menu Głównego - PunktInstytucje kultury
Grafika Menu Głównego Strzałka Rejestr Instytucji Kultury
Grafika Menu Głównego Strzałka Księgi Rejestrowe Instytucji Kultury
Grafika Menu Głównego - PunktPozostałe
Grafika Menu Głównego Strzałka ZAKUP PREFERENCYJNY PALIWA STAŁEGO DLA GOSPODARSTW DOMOWYCH
Grafika Menu Głównego Strzałka
Wielkopolska Karta Rodziny
Grafika Menu Głównego Strzałka Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021 rok
Grafika Menu Głównego Strzałka Informacje Powiatowego Lekarza Weterynarii Kaliszu
Grafika Menu Głównego Strzałka Informacje Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Kaliszu
Grafika Menu Głównego - Punkt Instrukcja Obsługi
Grafika Menu Głównego - Punkt Informacje nieudostępnione w BIP
Grafika Menu Głównego - Punkt Redakcja
Grafika Menu Głównego - Punkt Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Grafika Menu Głównego - Punkt Mapa serwisu
Grafika Menu Głównego - PunktOcena przydatności wody do spożycia
Grafika Menu Głównego Strzałka Wodociąg Dzierzbin
Grafika Menu Głównego Strzałka Wodociąg Danowiec
Grafika Menu Głównego Strzałka Wodociąg Kościelec
Grafika Menu Głównego Strzałka Wodociąg Korzeniew
Grafika Menu Głównego - Punkt Dzienniki Ustaw
Grafika Menu Głównego - Punkt Monitory Polski
Grafika Menu Głównego - Punkt Rejestr zmian
Grafika Menu Głównego - Punkt Statystyki odwiedzin
Grafika Menu Głównego - Punkt Administracja
Grafika Menu Głównego - Punkt Portal Gminy Mycielin
Grafika Menu Głównego - Punkt Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Grafika Menu Głównego - Punkt Polityka cookies
Grafika Menu Głównego - Punkt Archiwalny BIP (2010 > )
 Zamówienia Publiczne :: Zapytania ofertowe :: zapytania ofertowe 2016
Zapytanie ofertowe dotyczące Remontu i termomodernizacji budynku nr 114 po Posterunku Policji w Korzeniewie

Załączniki:
  » Zapytanie ofertowe (1224 KB)
  » oferta wraz z załącznikami (2665 KB)
  » Dokumentacja techniczna (10397 KB)
  » Przedmiar robót (4696 KB)

Mycielin, dnia 22.09.2016 r.

    znak sprawy 271.5W.2016

 

ZAPYTANIE  OFERTOWE

                              

         Działając zgodnie z Zarządzeniem Wójta Nr 17/2014 z dnia  7 maja 2014 r. w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty  30 000 euro Gmina Mycielin,

62 - 831 Korzeniew  zaprasza do złożenia oferty cenowej  na:

Remont i termomodernizację budynku nr 114 po Posterunku Policji w Korzeniewie.

 

I. Opis przedmiotu zamówienia

 

Przedmiot zamówienia obejmuje remont i termomodernizację budynku nr 114 po Posterunku Policji w Korzeniewie, docieplenie ścian zewnętrznych i stropu istniejącego budynku, wykonanie izolacji pionowych i poziomych ścian, oprócz docieplenia ścian projekt przewiduje wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej , roboty wykończeniowe w pomieszczeniach wewnętrznych , modernizację ogrzewania, proj. nową zewnętrzną instalację c.o.

Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, dostarczenia atestów i świadectw jakości na wbudowane materiały.

Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa.

W przypadku użycia w dokumentacji nazw materiałów, producentów czy znaków towarowych należy traktować je jako przykładowe, które mają na celu doprecyzować przedmiot zamówienia. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne)niż te wskazane w dokumentacji projektowej.

Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez minimum 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisanie (bez uwag) protokołu końcowego.

Termin usunięcia usterek w okresie gwarancji w ciągu 3 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.

Wykonawca określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego ( art. 632 kodeksu cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących budowy i kosztów z tym związanych. Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i pomocniczo przedmiar robót

Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W przypadku pominięcia przy obliczaniu ceny oferty pewnych robót, Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach podanej ceny przez Wykonawcę.

Kod CPV:

45400000-1         roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0         roboty instalacyjne w budynkach

45431000-7         kładzenie płytek

45332000-3         roboty instalacyjne i kanalizacyjne

45443000-4         roboty elektryczne

45421100-5         instalowanie drzwi i okien

45410000-4         tynkowanie

 

II. Termin wykonania zamówienia.

 

Termin wykonania zamówienia 12.12..2016 r.

 

 

III. Warunki udziału w postępowaniu

       3.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

       3.2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia

       3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację Zamówienia

       3.4. Zapoznali się ze wzorem umowy i w pełni go akceptują

       3.5. Wykonawca załączy do oferty referencje, że wykonał co najmniej 1 zadanie na remont lub termomodernizację budynku na kwotę  min 100 000,00 zł

 

IV .Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

4.1. Formularz ofertowy  zał. Nr 1

4.2 . Formularz cenowy   zał. Nr 2

4.3. Oświadczenie Wykonawcy zał. Nr 3

4.4. Oświadczenie Wykonawcy zał. Nr 4

4.5.Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24.ust. 5 pkt. 1 ustawy

4.6.Referencje.

 

V. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im waga punktową lub procentową i sposób

     obliczenia punktacji

 

W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:

      1.    Cena  - waga  60 %

            Cena ( z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia - 60%

            Punkty przyznane w kryterium cena za realizację całego zamówienia będą liczone wg

            następującego wzoru:

                                                Najniższa cena oferty

          Kryterium cena    =      ------------------------------ x 60

                                               Cena badanej oferty

II.   Okres gwarancji  -  waga 40  %

     W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją roboty budowlane.

      Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów.

       Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:

 

                                                       Ilość miesięcy z badanej oferty

          Kryterium gwarancji   =      -------------------------------------------------   x 40

                                                     Największa ilość miesięcy

Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 36 miesięcy. Oferta

Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy zostanie odrzucona.

W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy ( 5 lat) do wzoru zostanie podstawiony okres 60 miesięcy.

3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach maksymalnie 100 punktów.

4. Zamawiający przyzna zlecenie wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. Przy obliczaniu ilości punktów , Zamawiający zastosuje zaokrąglenie matematyczne.

  5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta ,która uzyska największą liczbę punktów  w kryteriach oceny ofert.

6. W przypadku gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

7. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych od złożonych w ofertach.

8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru.

 

3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie zaadresowana na Zamawiającego oraz będzie posiadać oznaczenie „Oferta na remont i termomodernizacje budynku w Korzeniewie".    

 

 

VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

2.       Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy MYCIELIN - sekretariat.

3.       Oferty należy składać do dnia 07.10.2016 r. do godz. 10.00

4.       Zamawiający otworzy oferty w dniu 07.10.2016 r. o godz. 10.10.

 

VII. Termin związania ofertą

          30 dni od terminu składania ofert.

 

VIII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami

Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie,  faksem, lub w formie elektronicznej z zastrzeżeniem, że każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.

       Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 

        1.  Tomasz Tomaszewski i Tomasz Dudek tel. 62 75-134-19,

        2.  Godziny w których udzielane są informacje dotyczące przetargu:  8.00-15.00

         e- mail: urzad@mycielin.pl

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 - wzór oferty

Załącznik nr 2 - formularz cenowy

Załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy

Załącznik nr 4 - oświadczenie Wykonawcy

Załącznik nr 5 - projekt umowy

Załącznik nr 6 - dokumentacja projektowa.


« powrót

Informację wytworzył: Tomasz Dudek - 2016-09-22 10:16:03
Zatwierdził do publikacji: - 2016-09-22 10:16:03
Utworzony: 2016-09-22 10:16:03 przez Rafał Szelągowski (administrator)
Ostatnio zmodyfikowany: 2016-09-22 10:26:44 przez Rafał Szelągowski (administrator)
 Biuletyn Informacji Publicznej e-BIP 1.4 góra strony