Zamówienia Publiczne :: Zapytania ofertowe :: Zapytania_2017 |
ZAPYTANIE OFERTOWE - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr działki 431 w miejscowości Kościelec z nawierzchni gruntowej na tłuczniową na długości 330,00 mb i szerokości jezdni 3,50 m.
Mycielin, dnia 05.07.2017 r. znak sprawy ZP.271.6W.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE Działając zgodnie z Zarządzeniem Wójta Nr 17/2014 z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro Gmina Mycielin, 62 - 831 Korzeniew zaprasza do złożenia oferty cenowej na: Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kościelec I. Opis przedmiotu zamówienia Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr działki 431 w miejscowości Kościelec z nawierzchni gruntowej na tłuczniową na długości 330,00 mb i szerokości jezdni 3,50 m. Parametry projektowe: - klasa drogi: D (dojazdowa), - prędkość projektowana 50 km/h, - kategoria ruchu; KR1, - prędkość projektowana - 40 km/h, - długość drogi - 330,00 m, - szerokość jezdni - 3,50 m, - skrajnia drogowa - 4,50 m, - szerokość poboczy - 2 x 0,50 m, - pochylenie poprzeczne jezdni - dwustronne 3%, - pochylenie poboczy 8%, - odwodnienie wód z korony drogi powierzchniowe Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego ( art. 632 kodeksu cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących budowy i kosztów z tym związanych. Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i pomocniczo przedmiar robót Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W przypadku pominięcia przy obliczaniu ceny oferty pewnych robót, Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach podanej ceny przez Wykonawcę. Kod CPV: 45 23 31 40- 2 Roboty drogowe II. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia 31.08.2017 r. III. Warunki udziału w postępowaniu 3.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację Zamówienia 3.4. Zapoznali się ze wzorem umowy i w pełni go akceptują 3.5. Wykonawca załączy do oferty referencje, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie dróg o wartości 50 000, 00 zł każda. IV .Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu otwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Formularz ofertowy zał. Nr 1 4.2 . Formularz cenowy zał. Nr 2 4.3. Oświadczenie Wykonawcy zał. Nr 3 4.4. Oświadczenie Wykonawcy zał. Nr 4 4.6.Referencje. V. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im waga punktową lub procentową i sposób obliczenia punktacji W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. Cena - waga 60 % Cena ( z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia - 60% Punkty przyznane w kryterium cena za realizację całego zamówienia będą liczone wg następującego wzoru: Najniższa cena oferty Kryterium cena = ------------------------------ x 60 Cena badanej oferty II. Okres gwarancji - waga 40 % W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją roboty budowlane. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: Ilość miesięcy z badanej oferty Kryterium gwarancji = ------------------------------------------------- x 40 Największa ilość miesięcy Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy zostanie odrzucona. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy ( 5 lat) do wzoru zostanie podstawiony okres 60 miesięcy. 3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach maksymalnie 100 punktów. 4. Zamawiający przyzna zlecenie wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. Przy obliczaniu ilości punktów , Zamawiający zastosuje zaokrąglenie matematyczne. 5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta ,która uzyska największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. 6. W przypadku gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. 7. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych od złożonych w ofertach. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. 3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie zaadresowana na Zamawiającego oraz będzie posiadać oznaczenie „Oferta na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kościelec". VI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert. 2. Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy MYCIELIN - sekretariat. 3. Oferty należy składać do dnia 20.07.2017 r. do godz. 10.00 4. Zamawiający otworzy oferty w dniu 20.07.2017 r. o godz. 10.10. VII. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. VIII. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem, lub w formie elektronicznej z zastrzeżeniem, że każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Tomasz Tomaszewski i Tomasz Dudek tel. 62 75-134-19, 2. Godziny w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 8.00-15.00 e- mail: urzad@mycielin.pl Załączniki: Załącznik nr 1 - wzór oferty Załącznik nr 2 - formularz cenowy Załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 4 - oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 5 - projekt umowy Załącznik nr 6 - dokumentacja projektowa « powrót
Informację wytworzył: Tomasz Dudek - 2017-07-05 09:26:31 Zatwierdził do publikacji: - 2017-07-05 09:26:31 Utworzony: 2017-07-05 09:26:31 przez Rafał Szelągowski (administrator) Ostatnio zmodyfikowany: 2017-07-05 09:39:30 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|