Zamówienia Publiczne :: Zapytania ofertowe :: Zapytania_2017 |
ZAPYTANIE OFERTOWE - Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr działki 431 w miejscowości Kościelec z nawierzchni gruntowej na tłuczniową na długości 330,00 mb i szerokości jezdni 3,50 m
Mycielin, dnia 07.09.2017 r. znak sprawy ZP.271.9W.2017 ZAPYTANIE OFERTOWE Działając zgodnie z Zarządzeniem Wójta Nr 17/2014 z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro Gmina Mycielin, 62 - 831 Korzeniew zaprasza do złożenia oferty cenowej na: Przebudowę nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kościelec I. Opis przedmiotu zamówienia Przebudowa nawierzchni drogi gminnej nr działki 431 w miejscowości Kościelec z nawierzchni gruntowej na tłuczniową na długości 330,00 mb i szerokości jezdni 3,50 m. Parametry projektowe: - klasa drogi: D (dojazdowa), - prędkość projektowana 50 km/h, - kategoria ruchu; KR1, - prędkość projektowana - 40 km/h, - długość drogi - 330,00 m, - szerokość jezdni - 3,50 m, - skrajnia drogowa - 4,50 m, - szerokość poboczy - 2 x 0,50 m, - pochylenie poprzeczne jezdni - dwustronne 3%, - pochylenie poboczy 8%, - odwodnienie wód z korony drogi powierzchniowe Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego ( art. 632 kodeksu cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z dokumentacji projektowej, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany w cenie oferty uwzględnić także załatwienie wszelkich innych formalności dotyczących budowy i kosztów z tym związanych. Podstawą do opracowania ceny ryczałtowej jest dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót i pomocniczo przedmiar robót Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W przypadku pominięcia przy obliczaniu ceny oferty pewnych robót, Zamawiający uzna, że cena ogólna przedstawiona przez Wykonawcę obejmuje te roboty lub czynności i zostaną one wykonane w ramach podanej ceny przez Wykonawcę. Kod CPV: 45 23 31 40- 2 Roboty drogowe II. Termin wykonania zamówienia. Termin wykonania zamówienia 20.10.2017 r. III. Warunki udziału w postępowaniu 3.1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3.2.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację Zamówienia 3.4. Zapoznali się ze wzorem umowy i w pełni go akceptują 3.5. Wykonawca załączy do oferty referencje, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na przebudowie dróg o wartości 50 000,00 zł każda. IV .Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Formularz ofertowy zał. Nr 1 4.2 . Formularz cenowy zał. Nr 2 4.3. Oświadczenie Wykonawcy zał. Nr 3 4.4. Oświadczenie Wykonawcy zał. Nr 4 4.6.Referencje. V. Kryteria oceny ofert wraz z przypisaną im waga punktową lub procentową i sposób obliczenia punktacji W odniesieniu do Wykonawców, którzy spełnili postawione warunki Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. Cena - waga 60 % Cena ( z podatkiem VAT) za realizację całego zamówienia - 60% Punkty przyznane w kryterium cena za realizację całego zamówienia będą liczone wg następującego wzoru: Najniższa cena oferty Kryterium cena = ------------------------------ x 60 Cena badanej oferty 2. Okres gwarancji - waga 40 % W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją roboty budowlane. Wykonawca w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru: Ilość miesięcy z badanej oferty Kryterium gwarancji = ------------------------------------------------- x 40 Największa ilość miesięcy Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy zostanie odrzucona. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy (5 lat) do wzoru zostanie podstawiony okres 60 miesięcy. 3. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach maksymalnie 100 punktów. 4. Zamawiający przyzna zlecenie wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. Przy obliczaniu ilości punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie matematyczne. 5. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert. 6. W przypadku gdy nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. 7. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych od złożonych w ofertach. 8. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru. VI. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie zaadresowana na Zamawiającego oraz będzie posiadać oznaczenie „Oferta na przebudowę drogi gminnej w miejscowości Kościelec". VII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert. 1. Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy MYCIELIN - sekretariat. 2. Oferty należy składać do dnia 22.09.2017 r. do godz. 10.00 3. Zamawiający otworzy oferty w dniu 22.09.2017 r. o godz. 10.10. VIII. Termin związania ofertą 30 dni od terminu składania ofert. IX. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie, faksem, lub w formie elektronicznej z zastrzeżeniem, że każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami 1. Tomasz Tomaszewski i Tomasz Dudek tel. 62 75-134-19, 2. Godziny w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 8.00-15.00 e- mail: urzad@mycielin.pl Załączniki: Załącznik nr 1 - wzór oferty Załącznik nr 2 - formularz cenowy Załącznik nr 3 - oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 4 - oświadczenie Wykonawcy Załącznik nr 5 - projekt umowy Załącznik nr 6 - dokumentacja projektowa « powrót
Informację wytworzył: Tomasz Dudek - 2017-09-07 09:08:16 Zatwierdził do publikacji: - 2017-09-07 09:08:16 Utworzony: 2017-09-07 09:08:16 przez Rafał Szelągowski (administrator) Ostatnio zmodyfikowany: 2017-09-07 09:14:04 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|