Zamówienia Publiczne :: Zapytania ofertowe :: Zapytania ofertowe 2019r. |
Zapytanie cenowe na „Dostawę sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem operacyjnym”
Słuszków, dnia 26.07.2019 r. ZP.271.8W.2019 ZAPYTANIE CENOWE dotyczące zamówień poniżej 30 000 euro Zamawiający Gmina Mycielin W związku z realizacją przez Gminę Mycielin projektu grantowego pn. „Podniesienie kompetencji cyfrowych mieszkańców województw: wielkopolskiego i zachodniopomorskiego", POPC.03.01.00-00-0086/18 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej nr III: Cyfrowe Kompetencje Społeczeństwa, Działania 3.1: Działania szkoleniowe na rozwój kompetencji cyfrowych, ZAPRASZAMY DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ NA: „Dostawę sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem operacyjnym" 1. Zamawiający: GMINA MYCIELIN Z SIEDZIBĄ W SŁUSZKOWIE 27 NIP 968-085-77-20 REGON 250855469 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem operacyjnym. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1. Zamawiający zastrzega, że przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, wolny od wad i kompletny, tj. posiadający wszelkie akcesoria, przewody oraz kable niezbędne do użytkowania. Przedmiot dostawy ma posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym, a także posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości (jeśli dotyczy). Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu licencje jak również wszelkie prawa na dostarczone oprogramowanie, wystawione na rzecz Zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w trakcie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów, materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określania minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będące tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczone przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w związku z czym musi złoży z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kryteria równoważności. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy nie mają na celu naruszenia zasady równego traktowania i uczciwej konkurencji, a jedynie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimum 24 - miesięcznej gwarancji rękojmi na oferowany przedmiot zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30213100-6 Komputery przenośne 3. Warunki udziału w postępowaniu: Zamawiający nie precyzuje warunków udziału w postępowaniu. 4. Kryteria oceny ofert: Kryterium I - Cena przedmiotu zamówienia Kryterium II - Okres gwarancji i rękojmi 5. Informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty: Kryterium I - Cena przedmiotu zamówienia 80% - 80 pkt. (maksymalnie) Kryterium II - Okres gwarancji i rękojmi 20% - 20 pkt. (maksymalnie) 6. Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty: Kryterium I - Cena przedmiotu zamówienia Obejmuje cenę wykonania dostawy. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną ilość punktów = 80 pkt., oferty następne będą oceniane na zasadzie proporcji w stosunku do oferty najtańszej wg wzoru: C= [Cmin/Cbad] x 100 x 0,8 gdzie: C - liczba punktów za ocenę ofertową Cmin- najniższa cena ofertowa spośród badanych Cbad - cena oferty badanej Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych. Kryterium II - Okres gwarancji i rękojmi: Za utrzymanie gwarancji i rękojmi na poziomie 24 m-cy- 0 pkt. Za udzielenie gwarancji i rękojmi na poziomie 30 m-cy - 10 pkt. Za udzielenie gwarancji i rękojmi na poziomie 36 m-cy - 20 pkt. Oferty należy składać do: 05.08.2019 roku do godziny 1000, w Urzędzie Gminy Mycielin Słuszków 27, 62-831 Korzeniew 7. Forma złożenia oferty Ofertę należy złożyć: w formie zeskanowanego dokumentu drogą elektroniczną na adres e-mail: urzad@mycielin.pl wówczas w temacie wiadomości należy wpisać „Oferta w postępowaniu ZP.271.8W.2019" Osobiście lub pocztą/kurierem na adres: Urząd Gminy Mycielin, Słuszków 27, 62-831 Korzeniew, w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: „Dostawa sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym wyposażeniem oraz oprogramowaniem operacyjnym". Nie otwierać przed dniem 05.08.2019 r. przed godziną 1000
8. Termin realizacji zamówienia: Od dnia udzielenia zamówienia do 19.08.2019 r. 9. Informacja na temat powiązań osobowych lub kapitałowych Nie dotyczy 10. Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia: Zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego. Zamiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku, gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego lub jego wykonanie jest niemożliwe ze względu na czynniki niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności. 11. Informacja o możliwości składania ofert częściowych: Nie dotyczy. 12. Informacja o planowanych zamówieniach uzupełniających: Nie dotyczy. 13. Postanowienia końcowe: Brak zaoferowania choćby jednej pozycji w każdej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę, spowoduje odrzucenie oferty. Cena ma obejmować wszystkie elementy wynikające ze szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia wraz z kosztem dostawy. W przypadku wystąpienia pytań do ogłoszenia można je kierować poprzez e-mail na adres: projekty@mycielin.pl do dnia 31.07.2019r. Ogłoszenie może być zmienione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach, jeżeli jest to konieczne z uwagi na zakres wprowadzanych zmian. Oferta musi się składać z następujących dokumentów: Formularz ofertowy; Pełnomocnictwo do podpisania oferty w przypadku składania oferty przez pełnomocnika; Uzupełniony opis przedmiotu zamówienia; Zaparafowany projekt umowy. W imieniu Zamawiającego,
............................................. Podpis Załączniki: 1. Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1; 2. Formularz ofertowy - Załącznik nr 2; 3. Projekt umowy - Załącznik nr 3. « powrót
Informację wytworzył: - 2019-07-26 14:53:44 Zatwierdził do publikacji: Rafał Szelągowski - 2019-07-26 14:53:44 Utworzony: 2019-07-26 14:53:44 przez Rafał Szelągowski (administrator) Ostatnio zmodyfikowany: 2019-08-01 10:44:25 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|