Urząd Gminy |
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI |
RADA GMINY MYCIELIN |
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ |
Prawo lokalne |
FINANSE i BUDŻET |
SAMORZĄD MIESZKAŃCÓW GMINY |
Ochrona Środowiska |
Zamówienia Publiczne |
Organizacje Pożytku Publicznego |
Wybory |
Instytucje kultury |
Pozostałe |
Ocena przydatności wody do spożycia |
|
Informacje :: Nabór na stanowisko |
WÓJT GMINY MYCIELIN Zatrudni trenera środowiskowego(animatora sportu) w ramach projektu „ANIMATOR –MOJE BOISKO ORLIK 2012”
WÓJT GMINY MYCIELIN Zatrudni trenera środowiskowego(animatora sportu) w ramach projektu „ANIMATOR -MOJE BOISKO ORLIK 2012" (Forma zatrudnienia - umowa zlecenie , okres zatrudnienia : marzec - listopad 2011 r. )
1. Wymagania niezbędne:
a) Obywatelstwo polskie ,
b) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku.
c) Pełna zdolność do czynności prawnej , oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) Osoba nie karana za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) Ukończone studia wyższe na kierunku wychowanie fizyczne lub turystyka i rekreacja ze specjalnością instruktorską w wymiarze co najmniej 80 godz. w danej dyscyplinie albo
f) Co najmniej średnie wykształcenie i uprawnienia instruktorskie w zakresie gier zespołowych , tenisa ziemnego zakończone zdanym egzaminem.
2. Wymagania dodatkowe : Mile widziana udokumentowana praca z dziećmi i młodzieżą na stanowisku nauczyciela , trenera czy instruktora sportu. 3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) organizacja imprez sportowych , turniejów, zawodów itp.,
b) szerzenie i popularyzacja imprez sportowych i rekreacyjnych na terenie gminy,
c)współpraca z nauczycielami z terenu gminy w zakresie organizacji zajęć sportowych,
d) inicjowanie i popularyzacja akcji sportowych,
e) działania profilaktyczne mające na celu przeciwdziałanie patologiom społecznym jak również skutkom niedostatecznej aktywności fizycznej,
g) włączenie innych instytucji i organizacji do wspomagania i wspierania zadań realizowanych w ramach programu Moje Boisko Orlik 2012 ,
h) Pozyskiwanie partnerów do aktywizacji sportowej środowiska ,
i) Bieżące prowadzenie wymaganej dokumentacji,
4. Wymagane dokumenty :
a) Życiorys (cv) ,
b) List motywacyjny,
c) Koncepcja funkcjonowania obiektu Orlik 2012 w Mycielinie(tj. m.in. proponowany zakres zajęć i zawodów sportowych,
d) Kserokopia świadectw pracy lub zaświadczeń z pracy,
e) Kserokopia dyplomów poświadczających wykształcenie oraz uprawnień trenerskich i instruktorskich,
f) Inne dodatkowe dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności ,
g) Oświadczenie o niekaralności ,
h) Oświadczenie o dobrym stanie zdrowia,
i) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny zostać opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Mycielin , pokój nr 8 w godz. od 7.30 do 15.00 lub przesłać poczta na adres Urząd Gminy Mycielin , 62-831 Korzeniew z dopiskiem „ Animator Moje Boisko Orlik 2012 r." w terminie do dnia 7 lutego 2011 r.
Informacje dodatkowe
1.Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia zawartej pomiędzy Szkolnym Związkiem Sportowym w Poznaniu ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (I umowa zlecenie obejmująca min. 80 h zajęć miesięcznie).
2. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia z Urzędem Gminy Mycielin (II umowa zlecenie obejmująca min. 80 h zajęć miesięcznie). Wójt Gminy (-) Jerzy Matuszewski
« powrót
Informację wytworzył: - 2011-01-18 13:00:09 Zatwierdził do publikacji: - 2011-01-18 13:00:09 Utworzony: 2011-01-18 13:00:09 przez Rafał Szelągowski (administrator) Ostatnio zmodyfikowany: 2011-01-18 13:23:13 przez Rafał Szelągowski (administrator)
|