Urząd Gminy |
KOORDYNATOR DS. DOSTĘPNOŚCI |
RADA GMINY MYCIELIN |
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ |
Prawo lokalne |
FINANSE i BUDŻET |
SAMORZĄD MIESZKAŃCÓW GMINY |
Ochrona Środowiska |
Zamówienia Publiczne |
Organizacje Pożytku Publicznego |
Wybory |
Instytucje kultury |
Pozostałe |
Ocena przydatności wody do spożycia |
|
Informacje :: Nabór na stanowisko |
Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. gospodarki odpadami
Mycielin, dnia 26.03.2013 r.
Wójt Gminy Mycielin Ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze STANOWISKO DS. GOSPODARKI ODPADAMI Wymagania niezbędne: - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie, kierunek: ochrona środowiska, inżynieria środowiska, administracja;
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 ze zm.) ,
- nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:- umiejętności zawodowe: znajomość obsługi podstawowych urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner) oraz programów komputerowych (Microsoft Office, Open Office, Libre Office);
- predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, dyspozycyjność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych;
- znajomość przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o odpadach i ordynacji podatkowej;
- prawo jazdy kat. B;
- mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z ochroną środowiska lub w jednostkach samorządu terytorialnego,
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: 1. | prowadzenie całokształtu spraw związanych z wdrożeniem i funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów z terenu Gminy Mycielin na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach | 2. | współudział w przygotowaniu i prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych; | 3. | opracowywanie i aktualizowanie dokumentów strategicznych dotyczących gospodarki odpadami; | 4. | nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości realizowanych na podstawie umowy zawartej z przedsiębiorcą ; | 5. | prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie gospodarki odpadami; | 6. | prowadzenie akcji edukacyjnych i informacyjnych w zakresie gospodarki odpadami; | 7. | tworzenie i prowadzenie bazy danych o nieruchomościach zamieszkanych na terenie Gminy Mycielin i bieżący nadzór nad wprowadzaniem zmian w systemie informatycznym; | 8. | wymiar, księgowanie i egzekucja opłat za gospodarowanie odpadami; | 9. | przygotowywanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianym prawem sprawozdań, analiz i informacji dotyczących gospodarowania odpadami. | Zadania okresowe 1. | Realizacja innych zadań i działań wynikających z przepisów prawa lub doraźnych potrzeb związanych z funkcjonowaniem systemu odbioru i zagospodarowani odpadów komunalnych. | Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1. pełny wymiar czasu pracy, 2. praca w budynku Urzędu Gminy Mycielin , 1 piętro (brak windy), 3. bezpieczne warunki pracy, 4. praca przy komputerze, 5. obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner), 6. w zależności od potrzeb pracodawcy możliwość wyjazdu poza stałe miejsce pracy. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Mycielin , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%. Wymagane dokumenty: - list motywacyjny,
- życiorys - CurriculumVitae,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór załączony do ogłoszenia o naborze)
- kopie dokumentów potwierdzające wymagane wykształcenie,
- podpisane odręcznie oświadczenie złożone w trybie art. 233§ 1 Kodeksu karnego, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- podpisane odręcznie oświadczenie złożone w trybie art. 233§ 1 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe,
- podpisana odręcznie klauzula o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2002 r. Nr 101 , poz. 926 ze zm.)",
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia , o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w siedzibie Urzędu Gmin Mycielin z siedzibą w Słuszkowie 27, 62-831 Korzeniew (sekretariat) z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki odpadami w terminie do dnia 8 kwietnia 2013 r. do godz. 15.00, lub drogą pocztową (decyduje data wpływu). Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 62 75 134 10. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Mycielin. « powrót
Informację wytworzył: Ewa Kowalska - 2013-03-26 09:50:19 Zatwierdził do publikacji: - 2013-03-26 09:50:19 Utworzony: 2013-03-26 09:50:19 przez Rafał Szelągowski (administrator) Ostatnio zmodyfikowany: 2013-03-28 08:07:37 przez Monika Wiśniewska (modyfikator)
|