Strona korzysta z plików cookies [przeczytaj więcej] / Kontrast: Kontrast żółty - czarny | Kontrast czarny - biały / Rozmiar czcionki: A | A+ | A++
środa, 18. października 2017 r.
Wyszukiwarka:
Strona główna BIP
Informacje
Gmina Mycielin
Kontakt
Ogłoszenia, kurendy, informacje
Petycje
Nabór na stanowisko
Nieruchomości przeznaczone na sprzedaż i do wydzierżawienia
Plany, Programy, Regulaminy
Praca dla absolwentów
Urząd Gminy
Struktura organizacyjna
Regulamin organizacyjny Urzędu
Kierownictwo Urzędu
Referaty i stanowiska
Kodeks Etyki
Rejestry, ewidencje i archiwa
rejestr danych osobowych
RADA GMINY MYCIELIN
Dane adresowe
Skład Rady Gminy Mycielin
Zawiadomienia o sesji
Protokoły Rady Gminy Mycielin
Komisje Rady Gminy Mycielin
JAK ZAŁATWIĆ SPRAWĘ
Karty usług publicznych
Prawo lokalne
Statut
Uchwały Rady Gminy Mycielin
Zarządzenia Wójta Gminy
FINANSE i BUDŻET
Budżet
Wieloletnia Prognoza Finansowa
Sprawozdania z wykonania budżetu
Opinie RIO
Udzielone ulgi i umorzenia
Pomoc publiczna
Informacje o stanie mienia komunalnego
Kontrole
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE   »
SAMORZĄD MIESZKAŃCÓW GMINY
Sołectwa Gminy Mycielin
Zamówienia Publiczne
PRZETARGI
Zapytania ofertowe
Ochrona Środowiska
DECYZJE ŚRODOWISKOWE
ZDROWIE
Gospodarka odpadami
Harmonogramy wywozu
AZBEST
Dokumenty do pobrania   »
Organizacje Pożytku Publicznego
Konkursy, ogłoszenia, rozstrzygnięcia
Oświadczenia majątkowe   »
Wybory
INFORMACJE
Referendum ogólnokrajowe 2015r.
Wybory Prezydenta RP 2015r.
Wybory samorządowe 2014r.
Wybory do Parlamentu Europejskiego
Wybory prezydenckie 2010
Wybory samorządowe 2010
Wybory ławników sądowych   »
Wybory do Izb Rolniczych
Wybory Parlamentarne 2011
Wybory Parlamentarne 2015
Instytucje kultury
Rejestr Instytucji Kultury
Księgi Rejestrowe Instytucji Kultury
Pozostałe
Wielkopolska Karta Rodziny
Instrukcja Obsługi
Informacje nieudostępnione w BIP
Redakcja
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Mapa serwisu
Dzienniki Ustaw
Monitory Polski
Rejestr zmian
Statystyki odwiedzin
Administracja
Portal Gminy Mycielin
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Polityka cookies
Archiwalny BIP (2010 > )
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza Urzędu Gminy Mycielin


Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczeń dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz.U. z 2005 roku Nr 200, poz. 1651) oraz Ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2005 roku Nr 64, poz. 565)  informujemy, że Urząd Gminy Mycielin uruchomił usługę Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) umożliwiającą doręczanie pism w formie dokumentów elektronicznych przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej. Elektroniczna Skrzynka Podawcza została uruchomiona na opracowanej przez Ministarstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP) i wymaga spełnienia warunków obowiązujących na tej platformie.

W celu złożenia wniosku do Urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne, można je założyc na stronie http://epuap.gov.pl.

Załóż konto

Złożenie elektronicznego wniosku do Urzędu 

 

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypałnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego.
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy Urzędu do sekretariatu Urzędu pok. nr 5 na następujących nośnikach:
  • Dyskietka 1,44MB
  • pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
  • płyta CD-RW

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

1. Dokumenty elektroniczne muszą zostać podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym kwalifikowanym za pomocą ważnego, kwalifikowanego certyfikatu wydanego przez podmiot uprawniony do świadczenia usług certyfikacyjnych, (wymagany kwalifikowany podpis cyfrowy w formacie *.sig, *.xades, *.xad).

Dokumenty muszą zostać opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.

2. Akceptowane formaty załączników to:

  • *.doc, *.rtf dla MS Word 6.0/95/97/2000/XP/2003
  • *.xls dla MS Excel 95/97/2000/xp/2003
  • *.txt - dokument tekstowy
  • *.gif, *.tif, *.jpg, - pliki graficzne
  • *.pdf pliki zapisane w Acrobat Reader 5.0 lub nowszym
  • *.zip,*.rar - pliki skompresowane

 

Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB.

Dokumenty nie mogą zawierać wszelkiego rodzaju złośliwego oprogramowania.

Dokumenty w postaci elektronicznej nie spełniające powyższych wymogów nie będą przetwarzane elektroniczne, w oparciu o takie dokumenty nie zostaną podjęte czynności związane z wszczęciem postępowania we wnioskowanej sprawie.


« powrót

Informację wytworzył: - 2014-04-03 14:15:22
Zatwierdził do publikacji: - 2014-04-03 14:15:22
Utworzony: 2014-04-03 14:15:22 przez Rafał Szelągowski (administrator)
Ostatnio zmodyfikowany: 2015-03-25 13:29:39 przez Rafał Szelągowski (administrator)
 Biuletyn Informacji Publicznej e-BIP 1.4 góra strony