ZAPYTANIE OFERTOWE - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kościelec
Działając zgodnie z Zarządzeniem Wójta Nr 17/2014 z dnia 7 maja 2014 r. w sprawie ramowych procedur udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro Gmina Mycielin,
62 - 831 Korzeniew zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kościelec.
I. Opis przedmiotu zamówienia
Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Kościelec
Wykonawca uzyska wszelkie wymagane zgody z polskim prawem, warunki, uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne niezbędne do opracowania dokumentacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na remont i modernizację.
Wykonawca przed rozpoczęciem prac projektowych dokona z zamawiającym protokolarnych uzgodnień w zakresie projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych w ciągu 7 dni od podpisania umowy.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace projektowe na okres realizacji inwestycji od dnia protokolarnego odbioru dokumentacji oraz rękojmi za wady fizyczne i prawne dokumentacji , która zakończy się wraz z okresem rękojmi na roboty budowlane wykonane na jej podstawie.
Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał oględzin terenu przeznaczonego na inwestycję, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania oględzin terenu ponosi Wykonawca.
Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Dokumentacja projektowa wymaga uzgodnienia z Zamawiającym wszystkich faz projektowania. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji projektowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych.
Projekt powinien uwzględniać założenia jak największej energooszczędności oraz jak najmniejszego użycia środków chemicznych w procesie uzdatniania wody.
Dokumentacja powinna oceniać przydatność istniejącego obiektu do wykorzystania w proponowanej technologii i przewidywać ewentualny zakres modernizacji. Dokumentacja powinna opierać się na najnowszej wiedzy technologicznej.
Dobowy pobór wody ze stacji uzdatniania wody wynosi: 240 m3/d;
Wydajność ujęcia wody - 624 m3/d.
Zakres prac projektowych do wykonania :
modernizacja technologii filtracji i uzdatniania wody,
modernizacja istniejącego obiektu,
instalacje elektryczne i automatykę sterowania,
projekt przyłącza wody od studni do stacji uzdatniania.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
- określenie wydajności stacji uzdatniania wody z uwzględnieniem zwiększonego zużycia w okresie użytkowania, przyjęte rozwiązania technologiczne,
- opracowanie projektu budowlanego branża budowlana, sanitarna i elektryczna,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
- opracowanie przedmiarów robót,
- opracowanie kosztorysów inwestorskich,
- opracowanie bilansów wody oraz oceny przydatności istniejących urządzeń,
- wykonanie inwentaryzacji i ekspertyzy istniejącego obiektu,
- opracowanie raportu oddziaływania na środowisko jeżeli taki będzie wymagany,
- uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji (jeżeli dotyczy ).
Wykonawca przy składaniu oferty powinien uwzględnić ewentualne problemy z terminowym uzyskaniem wymaganych uzgodnień i zatwierdzeń.
Kod CPV:
71 32 22 00 - Usługi projektowania rurociągów,
71 31 11 00 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
71 32 00 00 - usługi w zakresie projektowania,
71 32 10 00 - Usługi inżynierii projektowej dla elektrycznych instalacji budowlanych
II. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia 15.12.2017 r.
III. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. W ofercie należy podać wartość usługi brutto.
2. Oferta winna zawierać:
- formularz ofertowy na załączonym druku;
- oświadczenie Wykonawcy zał. 2
- oświadczenie Wykonawcy zał. 3
- krotki opis proponowanych rozwiązań,
- referencje
3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, która będzie zaadresowana na Zamawiającego oraz będzie posiadać oznaczenie „Oferta na opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na modernizację SUW w miejscowości Kościelec".
IV. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.
2. Miejscem składania ofert jest Urząd Gminy MYCIELIN - sekretariat.
3. Oferty należy składać do dnia 23.10.2017 r. do godz. 10.00
4. Zamawiający otworzy oferty w dniu 23.10.2017 r. o godz. 10.10.